Η Γερμανία πάντα ήθελε το αμερικανικό ποδόσφαιρο

Θα έπρεπε να αναμενόταν απίστευτο ενδιαφέρον για το Tampa Bay Buccaneers-Seattle Seahawks

Όταν τα εισιτήρια για τον πρώτο αγώνα του NFL στη Γερμανία κυκλοφόρησαν τον Ιούλιο, οι χειρότερες θέσεις στο σύνολο του Allianz Arena πωλούνταν αριστερά και δεξιά για πάνω από 600 $ . Η Γερμανία δεν είχε ποτέ ένα mainstream παιχνίδι NFL στη χώρα πριν, και παρόλο που το πρώτο matchup θα είχε προφανώς ένα σοβαρό μάρκετινγκ, ήταν δύσκολο να φανταστεί κανείς αυτό το είδος ενδιαφέροντος από τους Γερμανούς. Το NFL είπε μάλιστα ότι ο μόνος λόγος που ήθελε να έχει ένα παιχνίδι στη Γερμανία ήταν για να « μετρήσει το ενδιαφέρον », σε διάφορες γερμανικές αγορές.

Σαφώς, το NFL δεν ήταν σίγουρο για το είδος της υποδοχής που θα είχε στο Μόναχο, αλλά μέσα σε λίγα λεπτά, τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν. Γιατι όμως? Καταλαβαίνω ότι η Γερμανία ξεχώριζε μεταξύ των ευρωπαϊκών αγορών όταν υπήρχε ακόμα το NFL Europe , αλλά αυτό ήταν πριν από 15 χρόνια. Θα νόμιζες ότι οι περισσότεροι Γερμανοί οπαδοί θα είχαν προχωρήσει.
Καθώς το εν λόγω παιχνίδι θα παιχτεί αυτό το Σαββατοκύριακο, μίλησα με τον Dustin York , αναπληρωτή καθηγητή επικοινωνίας στο Πανεπιστήμιο Maryville , για να καταλάβω πόσο πολύ ήθελε η Γερμανία να συμβεί αυτό το παιχνίδι, τι χρειάστηκε για να γίνει αυτό και την πιθανότητα η Γερμανία γίνεται τόσο αναπόσπαστο μέρος του προγραμματισμού NFL όσο το Λονδίνο στο εγγύς μέλλον.

«Δεν εξεπλάγην πολύ», είπε ο Γιορκ όταν ρωτήθηκε για την τρελή ζήτηση για τον αγώνα Bucs-Seahawks στο Μόναχο. «Οι προβολές του Super Bowl στη Γερμανία έχουν μια σταθερή ανοδική άνοδο από 600.000 όταν [το NFL] έφυγε το 2007 σε περίπου τρία εκατομμύρια τώρα. Είχαν επίσης επιτυχία με Γερμανούς παίκτες να επιστρέφουν και να είναι εκπρόσωποι. Έχουν χρησιμοποιήσει την προσωπικότητά τους και από την άποψη του μάρκετινγκ, αυτό είναι ένα μεγάλο κομμάτι».

Παίκτες όπως ο μπακ των Raiders Jakob Johnson ήταν τεράστιοι για τη στρατηγική μάρκετινγκ του NFL στη Γερμανία. Ο Τζόνσον, ο οποίος έπαιζε κολεγιακό ποδόσφαιρο στο Τενεσί, έχει επιστρέψει συνήθως στη Γερμανία για να βοηθήσει στην προώθηση του NFL στους συμπατριώτες του. Ήταν ενθουσιασμένος αλλά δεν ξαφνιάστηκε από την απίστευτη ζήτηση της Γερμανίας για το ποδόσφαιρο NFL, «Οι Γερμανοί οπαδοί το περίμεναν πολύ καιρό», είπε ο Johnson. «Το ποδόσφαιρο στη Γερμανία είναι πολύ μεγαλύτερο από ό,τι νομίζω ότι πιστεύουν οι περισσότεροι Αμερικανοί».

Όταν ρωτήθηκε πόσο πιθανότατα επηρέασε τη γερμανική ζήτηση η παρουσία του Τομ Μπρέιντι, ο Γιορκ είπε στο Deadspin: «Ναι. Γι' αυτό το ΝΒΑ έχει παγκοσμιοποιηθεί τόσο πολύ. Είναι ένα πιο αθλοκεντρικό παιχνίδι από ένα παιχνίδι με γνώμονα την ομάδα όπως το NFL.

«Το NFL προσπάθησε να συνδέσει ορισμένες ομάδες και επωνυμίες με διαφορετικές χώρες, όπως οι Rams στην Αυστραλία ή οι Seahawks και οι Vikings στον Καναδά ή οι Jags με το Λονδίνο», συνέχισε ο York. « Το πρόβλημα είναι ότι αυτές οι μάρκες είναι αφηρημένες, αλλά με τον Tom Brady...αυτός είναι ένας άνθρωπος. Αυτός είναι κάποιος που μπορώ να μείνω πίσω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην τηλεόραση, όπως το στυλ των διασημοτήτων , και ο Τομ Μπρέιντι είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα αυτών των τύπων ανθρώπων».

Ακόμη και χωρίς τον Μπρέιντι, ωστόσο, η γερμανική απήχηση ήταν πιθανότατα πολύ υψηλότερη από ό,τι θα περίμενε κανείς στην έδρα του NFL. Με τις φήμες για μια ομάδα NFL που εδρεύει στην Ευρώπη να κυκλοφορούν εδώ και χρόνια, το γερμανικό ενδιαφέρον πιθανότατα έχει εκτοξευθεί στα ύψη βάζοντας μια ομάδα στο εξωτερικό στη λίστα με τις προτεραιότητες του NFL.

«Από την πλευρά του μάρκετινγκ, δεν είναι καθόλου έξυπνο», είπε ο York . «Λογιστικά όμως, είναι ένας εφιάλτης.

«Το ταξίδι θα ήταν εφιάλτης. Θα ήταν πολύ ακριβό, αλλά θα αναπλήρωναν εύκολα αυτά τα έξοδα», πρόσθεσε. « Πιστεύω ότι θα γινόταν κυρίως θέμα της ένωσης παικτών, αλλά θα έβαζαν μια ομάδα στην Ευρώπη σε ένα δευτερόλεπτο αν μπορούσαν να καταλάβουν τα logistics».

Όταν του ζητήθηκε να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες, ο Γιορκ είπε: «Δεν υπάρχει πλέον χώρος για ανάπτυξη για τον αθλητισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες. Είναι ακόμα πολύ πολύτιμο. Δεν πρόκειται απλώς να το ρίξουν στον κάδο σκουπιδιών, αλλά δεν υπάρχει ανάπτυξη. Το NFL αξίζει τόσο πολύ, πρέπει να κυνηγήσουν μεγάλα παιχνίδια αν θέλουν να επεκταθούν και ο μόνος τρόπος για να το κάνουν αυτό σε αυτό το σημείο είναι η παγκοσμιοποίηση».

Με βάση αυτή την ανάλυση, μια ομάδα NFL στην Ευρώπη είναι πιθανότατα πολλά χρόνια μακριά. Ωστόσο, αν το NFL θέλει να επωφεληθεί άμεσα από την ευρωπαϊκή αγορά, πρέπει να βρει ένα γλυκό σημείο ανάμεσα στο να βάλει μια ομάδα στην Ευρώπη και να είναι ένας εφιάλτης διοικητικής μέριμνας και να έχει ένα εντελώς ξεχωριστό πρωτάθλημα στην Ευρώπη όπως αυτό που απέτυχε στα μέσα. -Δεκαετία 2000 . Ο York πιστεύει ότι η καλύτερη πορεία δράσης για το NFL βραχυπρόθεσμα είναι να συνεχίσει αυτό που κάνει.

«Το NFL κάνει εξαιρετική δουλειά στο να αντικατοπτρίζει άλλους πολιτισμούς», είπε. « Όταν έχουν αγώνες στο Λονδίνο, δεν αισθάνεται σαν κάτι αμερικάνικο στο Λονδίνο. Αισθάνεται σαν ένα πράγμα στο Λονδίνο, μόνο με το ποδόσφαιρο».

Σύμφωνα με τον York, το NFL δεν έχει την πολυτέλεια να ξεκινήσει ξανά ένα άλλο πρωτάθλημα και αναμένει ότι θα πετύχει εν μία νυκτί, ειδικά όταν το καλύτερο προϊόν θα είναι ακόμα στην Αμερική. «Πρέπει να πάρουν το καλύτερο προϊόν τους και απλώς να το τροποποιήσουν οριακά για να απευθυνθούν περισσότερο σε διαφορετικούς πολιτισμούς», σημείωσε.

Έχοντας αυτό κατά νου, θα πρέπει να περιμένουμε το NFL να κλίνει προς την κουλτούρα του NFL για αυτό το παιχνίδι Bucs-Seahawks. Ο πρώην στέλεχος των Kansas City Chiefs, Carl Peterson, ο οποίος ήταν επίσης μεγάλος υποστηρικτής του NFL Europe είπε κάποτε: «Στους Γερμανούς άρεσε πολύ το παιχνίδι μας. Νομίζω ότι τους αρέσει και το ουράνιο κομμάτι του, το εορταστικό γκρουπ». Υπενθύμισε τους οπαδούς, μερικές φορές πάνω από 50.000, ότιθα έβγαινε για κάθε παιχνίδι. Αν αυτό πουλάει στη Γερμανία, φαντάζομαι ότι το NFL το γνωρίζει καλά και θα κλίνει έτσι σε μεγάλο βαθμό σε αυτό το κομμάτι της κουλτούρας του NFL. Με άλλα τρία παιχνίδια που έχουν προγραμματιστεί να διεξαχθούν στη Γερμανία (ένας ακόμη στο Μόναχο, δύο στη Φρανκφούρτη), το NFL δεν θέλει να αλλάξει πολύ το προϊόν του, αν όχι καθόλου, μόνο για να κάνει μικρές προσαρμογές που κάνουν τους Γερμανούς να νιώθουν ότι έχουν Βιώνω ακόμα ένα γερμανικό γεγονός.

Η Γερμανία ξεπέρασε πρόσφατα την Αγγλία ως η κορυφαία διεθνής αγορά του NFL. «Το Game Pass έχει περισσότερους συνδρομητές, τα καταναλωτικά προϊόντα πωλούν περισσότερο στη Γερμανία από ό,τι στο Ηνωμένο Βασίλειο, τα βιντεοπαιχνίδια Madden πωλούν περισσότερα, τα τηλεοπτικά δικαιώματα είναι συγκριτικά», δήλωσε ο Brett Gosper, επικεφαλής του NFL του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρώπης, σε συνέντευξή του στο Associated Press . 

Η Γερμανία έχει δημιουργήσει ακόμη και ένα σύνολο περιστασιακών οπαδών του NFL, περίπου 17 εκατομμύρια περίπου, σύμφωνα με τον Gosper - κάτι που λείπει πολύ από το Ηνωμένο Βασίλειο .

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια