Η FIFA επιβεβαιώνει ότι δεν θα πωλείται αλκοόλ στα γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρ

Μόλις δύο ημέρες πριν από την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλλου στο Κατάρ , ο παγκόσμιος κυβερνητικός οργανισμός ποδοσφαίρου FIFA επιβεβαίωσε ότι δεν θα πωλείται αλκοόλ στα οκτώ στάδια που θα φιλοξενήσουν τους 64 αγώνες της διοργάνωσης.


«Μετά από συζητήσεις μεταξύ των αρχών της χώρας υποδοχής και της FIFA, ελήφθη απόφαση να επικεντρωθεί η πώληση αλκοολούχων ποτών στο Φεστιβάλ Φιλάθλων της FIFA, σε άλλους προορισμούς φιλάθλων και αδειοδοτημένους χώρους, αφαιρώντας τα σημεία πώλησης μπύρας από την περίμετρο του γηπέδου FIFA World Cup 2022 του Κατάρ». ανέφερε η ανακοίνωση της FIFA.

Η μουσουλμανική χώρα θεωρείται πολύ συντηρητική και ρυθμίζει αυστηρά τις πωλήσεις και τη χρήση αλκοόλ.

Τον Σεπτέμβριο, το Κατάρ είχε δηλώσει ότι θα επέτρεπε στους οπαδούς με εισιτήρια να αγοράσουν αλκοολούχα μπύρα σε αγώνες ποδοσφαίρου του Παγκοσμίου Κυπέλλου που ξεκινούν τρεις ώρες πριν την έναρξη και για μία ώρα μετά το τελευταίο σφύριγμα, αλλά όχι κατά τη διάρκεια του αγώνα.

«Δεν υπάρχει καμία επίπτωση στην πώληση του Bud Zero, το οποίο θα παραμείνει διαθέσιμο σε όλα τα γήπεδα του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρ», πρόσθεσε η δήλωση της FIFA.
«Οι αρχές της χώρας υποδοχής και η FIFA θα συνεχίσουν να διασφαλίζουν ότι τα γήπεδα και οι γύρω περιοχές παρέχουν μια ευχάριστη, σεβαστή και ευχάριστη εμπειρία για όλους τους φιλάθλους».

Ενώ ορισμένοι οπαδοί μπορεί να είναι ευχαριστημένοι που τα γήπεδα είναι χωρίς αλκοόλ, άλλοι είναι μπερδεμένοι και απογοητευμένοι - συμπεριλαμβανομένου του 21χρονου φοιτητή Arnov Paul-Choudhury.

«Είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο, είναι ποδόσφαιρο, πρέπει να μπορείς να πίνεις στο γήπεδο», είπε στο CNN Sport στη Ντόχα. "Απλώς δεν νομίζω ότι κάνουν τα σωστά πράγματα για να προσελκύσουν θαυμαστές."

Η Budweiser επρόκειτο να πουλήσει μπύρα εντός της περιμέτρου με εισιτήρια που περιβάλλει καθένα από τα οκτώ στάδια πριν και μετά από κάθε παιχνίδι.

Η μάρκα μπύρας, η οποία είναι ένας από τους συνεργάτες της FIFA, έγραψε στο Twitter, "Λοιπόν, αυτό είναι άβολο", αν και η ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διαγράφηκε γρήγορα.

Η Budweiser ανήκει στη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο Anheuser-Busch InBev.

«Οι διοργανωτές του τουρνουά εκτιμούν την κατανόηση και τη συνεχή υποστήριξη της AB InBev στην κοινή μας δέσμευση να εξυπηρετήσουμε όλους κατά τη διάρκεια του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA Κατάρ 2022», συνεχίζει η δήλωση της FIFA.
Η Budweiser πληρώνει περίπου 75 εκατομμύρια δολάρια για τη συμφωνία χορηγίας της με τη FIFA, σύμφωνα με τους New York Times.

«Ως συνεργάτες της FIFA για περισσότερες από τρεις δεκαετίες, ανυπομονούμε να ενεργοποιήσουμε τις εκστρατείες FIFA World Cup™ σε όλο τον κόσμο για να γιορτάσουμε το ποδόσφαιρο με τους καταναλωτές μας», δήλωσε εκπρόσωπος της AB InBev.

«Ορισμένες από τις προγραμματισμένες ενεργοποιήσεις του σταδίου δεν μπορούν να προχωρήσουν λόγω συνθηκών πέρα ​​από τον έλεγχό μας».


Η Ένωση Υποστηρικτών του Ποδοσφαίρου (FSA), το εθνικό αντιπροσωπευτικό όργανο για τους φιλάθλους του ποδοσφαίρου στην Αγγλία και την Ουαλία, καταδίκασε την απόφαση για τις πωλήσεις μπύρας.

Σε μια δήλωση που κυκλοφόρησε την Παρασκευή, η FSA είπε: «Σε κάποιους οπαδούς αρέσει μια μπύρα στον αγώνα και σε κάποιους όχι, αλλά το πραγματικό πρόβλημα είναι η αναστροφή της τελευταίας στιγμής που μιλά για ένα ευρύτερο πρόβλημα – την πλήρη έλλειψη επικοινωνία και σαφήνεια από την οργανωτική επιτροπή προς τους υποστηρικτές.

«Εάν μπορούν να αλλάξουν γνώμη για αυτό αμέσως, χωρίς καμία εξήγηση, οι υποστηρικτές θα έχουν κατανοητές ανησυχίες για το αν θα εκπληρώσουν άλλες υποσχέσεις που σχετίζονται με καταλύματα, μεταφορές ή πολιτιστικά θέματα».

Οι οπαδοί δεν θα είναι οι μόνοι που θα απογοητευτούν με την αναστροφή της ενδέκατης ώρας.


Ο Ben Peppi, επικεφαλής των αθλητικών υπηρεσιών της JMW Solicitors, λέει ότι η κίνηση είναι «τεράστια επιζήμια» για το εμπορικό σήμα της FIFA.

«Οι μάρκες θα περπατούν πολύ προσεκτικά τώρα γύρω από τη FIFA για μελλοντικά τουρνουά», είπε στο CNN Sport. «Επειδή αν δύο μέρες πριν από το μεγαλύτερο παγκόσμιο αθλητικό γεγονός που φιλοξενούν, γυρίσουν σε μια επωνυμία και πουν, "δεν μπορείς να το κάνεις αυτό και δεν μπορείς να το κάνεις αυτό" και παραβιάσουν αυτό το συμβόλαιο, αυτό δεν θα δώσει οποιαδήποτε ασφάλεια για κάθε νέα μάρκα."

Το Παγκόσμιο Κύπελλο του Κατάρ 2022 θα διαρκέσει από τις 20 Νοεμβρίου έως τις 18 Δεκεμβρίου.

Το CNN περιμένει ακόμη επίσημη δήλωση από την Ανώτατη Επιτροπή του Κατάρ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια