«Ήταν καταπληκτικό και όλοι ήταν τόσο ενθουσιώδεις», λέει ο Leo. «Είχαμε μια πολύ διαφορετική σύνθεση παικτών από όλο τον κόσμο και με κάθε είδους εμπειρία, από οδηγούς UPS μέχρι φοιτητές.

Το περσινό τουρνουά είδε δύο ομίλους των τεσσάρων να παίζουν μεταξύ τους εντός και εκτός έδρας, με τους νικητές κάθε τμήματος να συγκεντρώνονται για τον τελικό στο Ρίμινι της Ιταλίας τον Ιούνιο. Οι άλλες έξι ομάδες ήταν επίσης παρόντες για να παίξουν αγώνες με βάση τη βαθμολογία των ομίλων τους για να αποφασίσουν την τελική κατάταξη.

Και ενώ η FC United θριάμβευσε στον τελικό με 2-0 επί της Πράγας Ράπτορς για να σηκώσει το τρόπαιο, ήταν οι ανθρώπινες ιστορίες και οι στιγμές που δημιούργησε ο ανταγωνισμός που ξεχώρισαν για τους ιδρυτές της Fenix.



"Για μερικούς από τους παίκτες το να παίξουν σε άλλη χώρα ήταν υπέροχο. Για κάποιους ήταν μια εμπειρία που μόνο μια φορά στη ζωή μου και θυμάμαι ότι υπήρχε ένας τύπος που είδα από την Γκάμπια που σχεδόν έκλαιγε όταν μπήκε σε ένα αεροπλάνο για να παίξει. στην Πολωνία.

«Ήταν η πρώτη του φορά που έπιασε αεροπλάνο, οπότε το να αποκτήσει αυτή την εμπειρία επειδή έπαιζε στο Fenix ​​Trophy είναι η καλύτερη προβολή του διαγωνισμού που μπορείς να κάνεις».

Για τους νικητές της FC United, ήταν μια ευκαιρία να πάρουν στα χέρια τους ένα ειδικό κομμάτι ασημιού και να δώσουν στους οπαδούς τους, μερικοί από τους οποίους ταξίδευαν σε όλη την Ευρώπη για μεγάλες βραδιές Champions League με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, μια ευκαιρία να ξαναζήσουν αυτές τις αναμνήσεις στο νέο τους πρόσχημα.

Η τοποθέτηση των πρόσθετων αγώνων και τα ταξίδια σε ένα ήδη φορτωμένο πρόγραμμα εκτός πρωταθλήματος έφερε προκλήσεις για τους παίκτες μερικής απασχόλησης των Reds, αλλά λίγοι παραπονέθηκαν.

Ο Ρέινολντς λέει: "Παίζοντας στο Μιλάνο το απόγευμα της Τετάρτης, ξεκινήσαμε την Τετάρτη το πρωί για να πετάξουμε, κάναμε το παιχνίδι και επιστρέψαμε το απόγευμα της Πέμπτης. Φτάσαμε σπίτι την Πέμπτη το απόγευμα, τα παιδιά έπρεπε να πάνε στη δουλειά την Παρασκευή και ταξιδεύαμε τρεις ώρες για να παίξουμε το Morpeth μακριά το Σάββατο.

«Με κάνει να γελάω όταν ακούω αυτούς τους προπονητές της Πρέμιερ Λιγκ να γκρινιάζουν για αγώνες Ευρώπης και πρωταθλήματος.

«Είναι γεμάτο και δεν υπάρχει χρόνος για ξεκούραση, ειδικά για αυτά τα παλικάρια που είναι μηχανικοί ή ηλεκτρολόγοι και δεν έχουν το πλεονέκτημα ενός μασάζ ή μιας πισίνας για να βοηθήσουν στην ανάρρωση μεταξύ των αγώνων, αλλά δεν θα ξεχάσουν ποτέ την εμπειρία. Όσο δύσκολο και απαιτητικό κι αν είναι, δεν θα το αλλάζαμε για τον κόσμο».

Η δεύτερη έκδοση του Fenix ​​Trophy πρόκειται να ξεκινήσει, και έχει ήδη αυξηθεί σε μέγεθος, με εννέα συλλόγους να συμμετέχουν τώρα σε μια πρώτη φάση τριών ομίλων πριν από το τελικό τουρνουά αυτό το καλοκαίρι.

Η άμυνα της FC United ξεκινά ενάντια στην KSK Beveren στις 15 Νοεμβρίου, με την ισπανική Cuenca Mestallistes να συμπληρώνει τον όμιλό της.

Ο Leo Aleotti της Brera είναι ευχαριστημένος με την πρόοδο του διαγωνισμού μέχρι στιγμής, αλλά έχει φιλοδοξίες να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον, εάν το επιτρέπουν οι προϋπολογισμοί.

«Υπάρχουν τρεις νέες ομάδες και δύο νέες χώρες που εισέρχονται φέτος, αλλά υπάρχει πολύς χώρος για ανάπτυξη και βελτίωση», λέει.

"Αυτή η τρέχουσα μορφή είναι εξαιρετική και εφόσον διατηρούμε τους αριθμούς σε 12, 15 ή 18 ομάδες, μπορούμε να εφαρμόσουμε αυτή τη μορφή ομάδας τριών ομάδων, αν και κάποια στιγμή θα χρειαστεί να κάνουμε ένα άλμα σε άλλο τύπο μορφής - ίσως μια φάση νοκ-άουτ - που μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε ένα πολύ ευρύτερο δίκτυο.

«Ένα τεράστιο μέρος της επιλογής είναι η οικονομική προσιτότητα των συλλόγων και είναι πιο δύσκολο για εκείνους από λιγότερο πλούσιες περιοχές της Ευρώπης να αυτοχρηματοδοτηθούν παίζοντας σε τέσσερα ή ίσως έξι παιχνίδια κάθε χρόνο.

«Πρέπει να υπάρχει ένα οικονομικό κίνητρο για όσους περνούν στο επόμενο στάδιο, ώστε να μπορούν να αντέξουν οικονομικά τα επιπλέον παιχνίδια και είναι μια ρύθμιση που βλέπω για το μέλλον, αν και δεν ξέρω πόσο μακριά είναι αυτό το μέλλον. στόχο που πρέπει να στοχεύσουμε γιατί είναι ο τρόπος να καλύψουμε πολύ περισσότερο έδαφος».

Παρά την καθαρότητα του ανταγωνισμού του Fenix ​​Trophy, τα οικονομικά είναι το κλειδί για να απογειωθεί πραγματικά το τουρνουά σε πολύ μεγαλύτερη κλίμακα. Έχει λοιπόν στο μυαλό του ο Leo πιθανούς χορηγούς;

«Επειδή το τουρνουά είναι αυτοχρηματοδοτούμενο, βασιζόμαστε στις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, οπότε ίσως η Ryanair να γίνει κάποια στιγμή χορηγός μας», σκέφτεται χαριτολογώντας. «Έχουμε τόσες πολλές φωτογραφίες ομάδων που ποζάρουν μπροστά σε αεροπλάνα, σίγουρα θα πρέπει να το σκεφτούν».

Πάρτε έναν ευεργέτη και ο ουρανός είναι πραγματικά το όριο για το Fenix ​​Trophy.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια