Ο Ricciardo πέρασε πέντε σεζόν με τη Red Bull και έφυγε στο τέλος του 2018 επειδή ένιωθε ότι η ομάδα επικεντρωνόταν όλο και περισσότερο στον Max Verstappen, εις βάρος του.
Μετακόμισε στη Renault για το 2019, με ένα επικερδές συμβόλαιο αξίας άνω των 50 εκατομμυρίων δολαρίων για δύο χρόνια, αλλά αποφάσισε πριν από την καθυστερημένη έναρξη της σεζόν του 2020 ότι θα έφευγε για τη McLaren το 2021.
Ο Ricciardo σημείωσε το πρώτο βάθρο της Renault για εννέα χρόνια στο Grand Prix του Eifel προς το τέλος της σεζόν 2020 και πήρε ένα δεύτερο στο Emilia Romagna Grand Prix δύο αγώνες αργότερα.
Μετά την ένταξή του στη McLaren, ο Ricciardo κέρδισε το Ιταλικό Grand Prix του 2021 - παίρνοντας την πρώτη νίκη της ομάδας για εννέα χρόνια και οδήγησε τον συμπαίκτη του Lando Norris στο ένα-δύο - αλλά το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς δυσκολευόταν να ταιριάξει με τον Βρετανό.
Όταν αυτά τα προβλήματα συνεχίστηκαν το 2022, η McLaren αποφάσισε ότι έπρεπε να τον αντικαταστήσει και διαπραγματεύτηκε τη λήξη του συμβολαίου του - το οποίο επρόκειτο να λήξει μέχρι το τέλος του 2023 - το καλοκαίρι.
Υπέγραψαν τον Αυστραλό Oscar Piastri ως αντικαταστάτη του Ricciardo.
Ο Ricciardo παραδέχτηκε ότι δεν κατανοεί πλήρως γιατί αγωνίστηκε για απόδοση στη McLaren, και η ομάδα αισθάνεται το ίδιο. Αποφάσισε να πάρει ένα χρόνο το 2023 αντί να υπογράψει σε μια ομάδα πιο κάτω, αλλά έχει δηλώσει ότι είναι αποφασισμένος να επιστρέψει στη F1 το 2024.
Ο Ricciardo ήταν νεαρός οδηγός της Red Bull και η εταιρεία πλήρωσε για το ντεμπούτο του με την ομάδα HRT το δεύτερο εξάμηνο του 2011, πριν τον τοποθετήσει στη δεύτερη ομάδα της Toro Rosso για το 2012-13.
0 Σχόλια